Informácie o procese nákupu

Prevádzkovateľ webovej stránky
Výrobca a distribútor produktov

Smith Natura s.r.o.
 Orechový rad 5391/1252
 945 01 Komárno
 Slovensko

Zapísaný: 50768/N
ČO: 52 991 776
IČ DPH: SK2121238196

E-mail: info@novafam.sk
24 hodinová zákaznícka linka: +421 907 380 999

Upozornenie! Ceny uvedené na stránke novafam.sk sú vrátane DPH.

Ako nakupovať:

  1. registrujte sa, alebo vstúpte – tento krok nie je povinný
  2. vyberte si tovar
  3. zvolený tovar vložte do košíka
  4. vyplňte fakturačné a doručovacie údaje, emailovú adresu a telefónne číslo
  5. vyberte si formu úhrady
  6. skontrolujte objednávku a odošlite

Proces objednávania

Vloženie do košíka

Vami zvolený produkt si viete jednoducho vložiť do košíka kliknutím na ponuku „vložiť do košíka“. Vedľa tohto tlačítka si viete zvoliť požadované množstvo. Ak vložíte nejaký tovar do košíka, v hornej časti menu vpravo sa vám táto informácia zobrazí.

Obsah košíka

V hornej časti menu vpravo sa nachádza ikona košíka. Ak na ňu kliknete, zobrazí sa vám obsah košíka. Obsah môžete kedykoľvek korigovať alebo vymazať.

Produkty v košíku

V košíku si viete pozrieť, ktoré produkty a v akom množstve ste vložili do košíka. Cenu produktov, resp. výšku množstevnej zľavy pri nákupe viacerých rovnakých produktov vidíte vyjadrenú v percentách aj konkrétnej sume. V košíku sa kliknutím na ponuku „späť k nákupu“ dostanete späť do webshopu, kde môžete pokračovať v nákupe, resp. kliknutím na ponuku „ďalej k platbe“ môžete vyplniť potrebné fakturačné a dodacie údaje a dokončiť nákup.

Platba

Naša webová stránka ponúka svojim klientom tri možnosti úhrady objednávky. Môžete nakupovať na dobierku, či využiť platbu kartou, alebo úhradu vopred na bankový účet. Pri platbe kartou vás stránka presmeruje na stránku zmluvnej platobnej brány, kde zadávate údaje z platobnej karty. Stránka novafam.sk tak nemá prístup k týmto údajom a ani ich nijakým spôsobom neuchováva.

O úspešnom/neúspešnom ukončení nákupu informujeme zákazníkov emailom. Pri neúspešnom nákupe, ak je platba kartou bankou odmietnutá, zákazníka kontaktujeme a navrhneme mu iný spôsob úhrady.

Pri poslednom kroku nákupu si zákazník ešte raz vie skontrolovať názov objednaného produktu, počet kusov, cenu, fakturačné a dodacie údaje a spôsob platby. Kliknutím na ponuku „dokončiť nákup“ odošle objednávku. Pri úspešnej objednávke sa objaví nápis „Vaša objednávka bola úspešne odoslaná“ a zároveň zákazník obdrží emailovú informáciu.

Želáme vám príjemný nákup!

Doručujeme také do České Republiky!