Novafam - Teherbeesés elősegítése természetes módon

Všeobecné obchodné podmienky

I.

Chceli by sme vás informovať, že vy ako kupujúci (zákazník) používaním stránky www.novafam.sk vyhlasujete, že poznáte a súhlasíte s nižšie uvedenými Všeobecnými obchodným podmienkami vypracovanými na základezákona č. 102/2014 Z. z, v znení neskorších predpisov. Prosíme vás, pokiaľ ste aktívnym zákazníkom, alebo sa ním želáte stať prostredníctvom možností ponúkaných naším webshopom, prečítajte si pozorne naše Všeobecné obchodné podmienky a využívajte naše služby len v prípade, že súhlasíte so všetkými jeho bodmi a považujete ich za záväzné. Daný dokument sa uzatvára výlučne v elektronickej forme, jedná sa o zmluvu uzatvorenú medzi vzdialenými stranami na základe zákona č. 102/2014 Z. z.

II.

Bezpečnosť poskytovaných informácií

Pravidlá ochrany osobných údajov

Nasledovné podmienky ochrany osobných údajov obsahujú informácie ohľadom zabezpečenia údajov poskytnutých v súvislosti s používaním stránky www.novafam.sk.

1. Údaje správcu údajov

Správcom údajov je spoločnosť Smith Natura s.r.o.

Smith Natura s.r.o.
Orechový rad 5391/1252
945 01 Komárno
Slovensko

IČO: 52991776
IČ DPH: SK2121238196

2. Aké údaje zbierame a na akú dobu a za akým účelom ich využívame?

Správa údajov prebieha v súlade s aktuálnym Všeobecným nariadením a dodatkami Európskeho parlamentu 2016/679 o GDPR.

Zhromažďovanie a spracovanie osobných údajov prebieha len v nevyhnutnom rozsahu. Typ a obsah osobných údajov závisí vždy od právneho vzťahu, v dôsledku ktorého dochádza k spracovaniu údajov.

Údaje spracované v informačnom systéme Smith Natura s.r.o.:

identifikačné údaje (meno a priezvisko)

– kontaktné údaje (fakturačná adresa, dodacia adresa, email, telefónne číslo)

Vyššie uvedené údaje prechádzajú spracovaním za účelom vzniku právneho vzťahu alebo nasledovných marketingových zámerov:

súhlas so spracovaním osobných údajov

plnenie zmluvy

zasielanie informácií o odborných podujatiach, časopisoch, knihách, produktoch, službách, akciách vlastných ako aj našich obchodných partnerov, a marketingových správ prostredníctvom emailov na základe zákona 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 / ES a znení neskorších predpisov s cieľom direkt marketingu.

Obdobie spracúvania vašich osobných údajov závisí od právneho účelu ich využívania. Môže vychádzať z príslušných právnych predpisov, vášho súhlasu alebo vzájomne uzatvorenej zmluvy.

Pre účely zasielania obchodných a marketingových ponúk (newsletter) nie konkrétne vymedzeným skupinám zákazníkov je doba uchovávania osobných údajov tri roky.

3. Akým tretím osobám poskytujeme osobné údaje?

Smith Natura s.r.o. uchováva vaše osobné údaje predovšetkým pre vlastné účely.

Z dôvodu plnenia zmluvy resp. doručenia objednávky poskytujeme našim obchodným partnerom nevyhnutné osobné údaje:

– pre kuriérsku spoločnosť zmluvne zabezpečujúcu prepravu tovaru, konkrétne GLS Slovakia.

4. Newsletter

Pokiaľ ste si vyžiadali zasielanie newslettra, čím ste súhlasili aj so zasielaním obchodných ponúk, udané osobné údaje (meno a emailová adresa) budú používané výlučne na zasielanie elektronických správ o cenách, akciách, súťažiach a novinkách v našej ponuke.

Súhlas so zasielaním newslettra môžete kedykoľvek odvolať prostredníctvom linku, ktorý sa nachádza v spodnej časti každého emailu, resp. priamo, zaslaním žiadosti na info@novafam.sk

5. Cookies

Čo sú cookies?

Súbory cookie sú malý textový súbor s jedinečným identifikátorom, ktoré sa navštívením konkrétnej webovej stránky ukladajú do vášho počítača alebo mobilného telefónu s cieľom použiť rovnaké predvoľby pri budúcej návšteve rovnakej webovej lokality. Je možné ich využiť len počas obdobia vašej návštevy stránky resp. len na sledovanie interakcií s určitými službami/obsahmi.

Ako používame cookies?

Zber dát o správaní sa zákazníka spúšťa samotný zákazník prostredníctvom upozornenia v dolnej časti webovej stránky „Naša webová stránka využíva cookies, pomocou ktorých vám chceme zabezpečiť čo najlepší zážitok z nákupu. Ak s tým súhlasíte, prosím kliknite na ponúkanú možnosť „Súhlasím“.

Zozbierané cookies spracúvame prostredníctvom služby Google Analytics, ktorú prevádzkuje spoločnosť Google Inc., so sídlom: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA v súlade so zásadami GDPR, ktoré sú dostupné na nasledovnom linku: https://www.google.com/intl/cs/policies/privacy/#nosharing.

III. Proces spracovania objednávky a uzatvorenia kúpnej zmluvy.

Zákazník si vyberie tovar, vyplní príslušné údaje a odošle objednávku. Webshop automaticky eviduje a potvrdzuje objednávku, na základe čoho vznikne kúpnopredajná zmluva. Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí so zmluvnými podmienkami predajcu. Predajca zasiela kupujúcemu tovar prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS – General Logistics System Slovakia s.r.o.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu predajnej ceny uvedenej v katalógu v prípade, že zistil, že sú v ňom uvedené nesprávne ceny. O tejto skutočnosti je Predávajúci povinný Kupujúceho informovať. Predajca si vyhradzuje právo na odmietnutie objednávky, teda stornovanie kúpnej zmluvy v prípade, že v katalógu cien na internetovej stránke webshopu je uvedená nesprávna cena, popis alebo zobrazenie produktu, ak nevie dodať tovar kupujúcemu z dôvodu jeho výpredaja alebo nedostupnosti, ak výrobca, importér alebo prepravca vo význačnej miere zmenil cenu produktu, v prípade situácie, ktorá ma charakter vis major, alebo ak Predávajúci napriek všetkému úsiliu nie je schopný Kupujúcemu dodať tovar v cene, ktorá je uvedená na internetovej stránke alebo v katalógu cien, ak tovar nezodpovedá danému popisu, resp. nie je schopný dodržať termín dodania špecifikovaný vo Všeobecných obchodných podmienkach, ak sa Predajca a Kupujúci nedohodnú o inom spôsobe plnenia.

O stornovaní alebo zrušení objednávky dostane Kupujúci neodkladne správu emailom. V prípade, že s objednaním tovaru došlo zároveň aj k zaplateniu kúpnej ceny, Predajca je povinný predmetnú sumu uhradiť Kupujúcemu v plnej miere späť spôsobom, akým bola cena uhradená a to do 14 dní od stornovania objednávky. Tým nie je dotknuté právo Kupujúceho dohodnúť sa na inom spôsobe platby, Kupujúcemu v tejto súvislosti nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Kupujúci je pri výbere iného spôsobu úhrady povinný spolupracovať s Predávajúcim, predovšetkým čo sa týka údajov účtu, na ktorý má platba prebehnúť. Predajca je oprávnený dohodnúť sa s Kupujúcim na dodatočnom plnení.

IV. Dodanie tovaru a platobné podmienky

Predajca najneskôr 72 hodín po obdžaní objednávky odošle Kupujúcemu tovar prostredníctvom spoločnosti GLS General Logistics System Slovakia s.r.o. Kuriérska spoločnosť dodá tovar približne za jeden pracovný deň. Doba uskladnenia je 10 dní. Dátum prijatia objednávky je deň, kedy sme prostredníctvom emailu alebo telefonicky vašu objednávku potvrdili.

Objednaním produktu z webovej stránky každý zákazník súhlasí so zmluvnými podmienkami a oboznámil sa s priebehom objednávky. Objednávka je akceptovaná len v prípade, že Kupujúci vyplnil pri objednávaní všetky potrebné údaje. Za škody spôsobené vyplnením nesprávnych údajov Predajca nenesie žiadnu zodpovednosť. Reklamácia sa uznáva iba v prípade dokázateľného poškodenia tovaru. Kupujúci je povinný skontrolovať tovar bezprostredne pri jeho preberaní a svojím podpisom potvrdzuje, že tovar dorazil v poriadku. Za nedostatky, na ktoré Kupujúci pri preberaní tovaru neupozorní, Predajca neberie zodpovednosť.

Zabezpečenie kvality

Na tovar distribuovaný našou spoločnosťou sa vzťahuje 100%-ná záruka kvality.

Nami ponúkané produkty zodpovedajú požadovaným predpisom a obsahujú všetky zložky uvedené na obale. Na výrobu a spracovanie produktov sa vzťahujú normy HACCP. V prípade, že si kupujúci všimne, že kvalita tovaru nezodpovedá jeho cene, bude mu vrátená cena produktu.

V prípade reklamácie sa prosím spojte s naším zákazníckym servisom.

Zodpovednosť za chyby

Predajca v žiadnom prípade nezodpovedá za nižšie uvedené chyby:

– akékoľvek poškodenie internetového pripojenia, ktoré zabraňuje fungovaniu webovej stránky a procesu objednávania cez ňu

– za výpadok komunikácie medzi predávajúcim a kupujúcim, resp. pri procese objednávania

– predávajúci nenesie zodpovednosť za stratu údajov pri elektronickom alebo písomnom prenose dát

– akékoľvek poškodenie softvéru

– následky rôznych programových a technických porúch

– predávajúci nenesie zodpovednosť za škody spôsobené zlým internetovým pripojením a nedostupnosťou webovej stránky

– Kupujúci je zodpovedný za bezpečnosť informácií na svojom počítači

– Výhradne kupujúci je zodpovedný za pripojenie a nákup na webovej stránke

– Predávajúci nie je zodpovedný za udalosti vzniknuté mimo jeho vplyvu

– Predávajúci má právo zmeniť cenu tovaru a dátum dodania, zmena je platná odo dňa uvedenia na webovej stránke

– Predávajúci má právo podať trestné oznámenie voči osobám pokúšajúcim sa o podvod

– Predávajúci nie je zodpovedný za podvody spáchané v neprospech kupujúceho treťou osobou

– Porušením akýchkoľvek podmienok zmluvy má predávajúci právo zrušiť registráciu a nákup kupujúceho, proti čomu sa môže odvolať

– Ak kupujúci neprevezme objednanú zásielku:

vyhradzujeme si právo na vymáhanie náhrady škôd, ktoré týmto vznikli. V prípade, že kupujúci neprevezme zásielku pri prvom doručovaní a následne žiada o jej opätovné doručenie, je povinný uhradiť náklady za prvé aj opakované doručenie.

V. Ceny

Všetky ceny uvedené na webovej stránke sú konečné vrátane DPH. Nad rámec uvedenej ceny uhrádza kupujúci len poštovné náklady. Predávajúci má právo podľa vlastného uváženia zmeniť ceny, avšak nemá právo na túto zmenu po odoslaní objednávky. Akciové ceny sú platné len počas uvedeného obdobia.

VI. Odstúpenie od zmluvy

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v prípade, ak tovar neobjednal osobne a bol doručený prepravcom podľa jeho výberu. V prípade, že kupujúci využije svoje právo na odstúpenie od zmluvy vo vymedzenej dobe, berie na vedomie, že dopravca je oprávnený požadovať náhradu škôd, ktoré mu odstúpením od zmluvy preukázateľne vznikli. Ak sa kupujúci rozhodne využiť svoje právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenom období, je potrebné splniť nasledovné podmienky:

a) zaslať list (najlepšie emailom na info@novafam.sk) s nasledovným textom: „Žiadam o jednostranné odstúpenie od zmluvy č. RRRR.MM.ĎĎ (číslo faktúry) a prosím o zaslanie zaplatenej sumy na nasledovný bankový účet:………………… Dátum a podpis

b) Doručiť tovar na adresu predávajúceho s duplikátom vyššie uvedeného listu.

c) Tovar zaslaný späť predávajúcemu musí byť v originálnom, nepoškodenom a nenačatom obale, nemôže byť používaný, a musí byť v kompletnom stave, pričom je nutné pripojiť aj doklad o zaplatení. Nezasielajte tovar späť na dobierku, nakoľko ten nebude prevzatý. Podmienka dodržania termínu bude splnená v prípade, že bol balík odoslaný najneskôr v posledný deň lehoty. Náklady na doručenie tovaru k predajcovi znáša kupujúci.

d) Po splnení všetkých vyššie uvedených podmienok vám bude suma za uhradený tovar poukázaná na bankový účet do lehoty 14 dní. V hotovosti alebo šekom peniaze neuhrádzame.

e) V prípade, že niektorá z vyššie uvedených podmienok nie je splnená, odstúpenie od zmluvy nebudeme akceptovať a tovar odošleme kupujúcemu späť na jeho náklady. Predávajúci je oprávnený vyúčtovať kupujúcemu prípadné dodatočné náklady.

VII. Reklamácia

Kupujúci môže vzniesť námietky voči nami zaslanému tovaru emailom na adresách uvedených v sekcii Kontakty. Je potrebné uviesť dôvody reklamácie a následne doručiť reklamovaný tovar. Predávajúci sa zaväzuje, že prípade oprávnenej reklamácie ju vybaví do lehoty 30 dní a na vlastné náklady doručí kupujúcemu rovnaký, neporušený tovar. Poškodený tovar je potrebné doručiť predávajúcemu a poštovné náklady znáša kupujúci. Veríme, že nami distribuovaný tovar vám neposkytne dôvod na reklamáciu.

Poškodenie tovaru počas prepravy

Kupujúci je povinný pri prevzatí tovar skontrolovať. Ak sa tovar poškodil jednoznačne počas prepravy, má oprávnenie tovar poslať späť. Kupujúci u prepravcu vypíše reklamáciu a neprevezme tovar. Kupujúci nás o tejto skutočnosti bezodkladne informuje. Keď sa tovar dostal späť k predávajúcemu, okamžite zasielame kupujúcemu nový, nepoškodený produkt.

VIII. Záverečné ustanovenia

V otázkach, ktoré nie sú obsahom týchto Všeobecných obchodných podmienok sú záväzné ustanovenia Občianskeho zákonníka. Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí s týmito zmluvnými podmienkami, ku ktorým sa zaviazal potvrdením objednávky aj Predajca. Tieto zmluvné podmienky sú v platnosti od 01.02.2016 až do vydania nových Všeobecných obchodných podmienok. Predajca si vyhradzuje právo na ich zmenu bez predošlého upozornenia.

Ďalšie ustanovenia:

Používanie webovej stránky je pre každého bezplatné.

Registrácia na stránke je dobrovoľná a bezplatná.

Komárno, 01.10.2018

Doručujeme také do České Republiky!